Din alimləri
Məhəmmədin neqativ tərəfini, onun necə qəddar biri olduğunu anladan mövzuları
sizin kimi dindar kütlədən gizlədirlər. Heç zaman və heç bir yerdə o barədə
söhbət açmazlar və suallara cavab verməzlər. Yaxşı bilirlər ki, Məhəmmədin və
islamın digər üzünü kütləyə danışsalar indiyə qədər təbliğat nəticəsində
saxladıqları terrorist və kütlük xarakterli dinləri dəyərini itirəcək, məhv
olacaq. Müqəddəs hesab etdiyiniz “Quran” kitabını oxumayan siz zavallılar araşdırmalar
aparıb digər kitabları, əsərləri oxumağa bilirəm ki, nə həvəsiniz var, nədə ki,
məqsədiniz. Odur ki, oxuduqlarımdan mən sizə danıçacam. Dindarlardan fərqli
olaraq Məhəmmədin əslində necə qəddar və fürsətcil olduğunu sizə anladacam.
Peyğəmbər deyib uğurunda hər cür dəlisov fanatlıq etdiyiniz adamın əmri ilə əzablı
şəkildə iki parçaya ayrılan qadını tanıdacam. Ümmü Kirfə adlı qadın ərəb
torpaqlarında Vadi əl-Kura ərazisində Bəni Fəzarə qəbiləsinin başçısı olub. İbni
Seyyidinnas Uyunül əsərində yazır ki, Ümmü Kirfə ərəblərin dillərinə dastan
olmuşdu. Ərəblər onun haqqında danışarkən “Ümmü Kirfədən daha etibarlı, daha şərəfli
kimsə yoxdur” deyərlərmiş. Təsəvvür edin, 7-ci əsrdə ərəb qadın Məhəmmədin yaşadığı
torpaqlarda qəbilə başçısıdır və digər ərəb qəbilələri arasında da hörmətə
malikdir. Eyni zamanda Vadil Kura kimi ticarət yolu üzərində yerləşən əraziyə nəzarət
edirmiş. Bəs, bu dindarlar deyirdilər ki, islamdan əvvəl ərəb torpaqlarında
qadınlara heç bir dəyər verilmirdi, qadınlar mal kimi alınıb-satılırdı, yeni
doğulan qız uşaqları diri-diri torpağa basdırılırmış. Dindarların qadınla bağlı
uydurduqları iddiaların nə qədər yalan olduğunu adi qəbilə liderinin timsalında
görürük.
Ümmü Kirfənin
qəbiləsinin Məhəmmədin tərəfdarları ilə ilk toqquşması 627-ci ilə təsadüf edir.
O dövrdə Mədinə ətrafında quraqlıq olduğu üçün Məhəmmədə məxsus dəvələri icazəsiz
Bəni Fəzarəlilərin otlaq sahələrinə buraxırlar. Bundan xoşlanmayan fəzarəlilər məraya
girib Məhəmmədə aid 20 dəvəni oğurlayır, dəvələrin mühafizəsini çəkən Əbuzər əl-Gifarinin
arvadı Leylanı qaçırıb, oğlu Zərri isə öldürürlər.
Bəni Fəzarəlilər
ilə Məhəmmədin qəbiləsinin arasında olan düşmənçiliyin başqa bir səbəbi isə
soyğunla əlaqədardı. Yəni, dindarlar sizə deməyib, amma bilin ki, Məhəmmədin tərəfdarları
qənimət əldə etmək üçün başqa karvanlara və qəbilələrə basqınlar edərmişlər. Bəzən
isə Məhəmmədin öz karvanına digər qəbilələr soyğun xarakterli basqınlar edərdilər.
Bu vəziyyət bir soyğunçu tacir üçün qəbul edilməz idi. Beləki, soyğuna gedirsən
qayıdıb gələndə görürsən ki, öz karvanını soyublar. Məhəmmədin oğulluğu Zeyd (Bu
həmən Zeyddir ki, Məhəmməd onun arvadı (yəni, gəlini) Zeynəbi boşatdırıb özünə
arvad edir) dədəsinin malları olan karvanla Şama ticarətə gedir. Vadil Kuraya
yaxın ərazidə Fəzarə qəbiləsindən Bəni Bədrdən bir qrup insan onu və
yoldaşlarını döyüb mallarını alırlar. Zeyd bu hadisəni dədəliyi Məhəmmədə
danışır. Bütün bu olanlara son qoymaq üçün Məhəmməd oğul dediyi Zeydi Ümmü Kirfənin
üzərinə göndərir. Onlara göstəriş verir ki, gecələr hərəkət edib, gündüzlər
gizlənsinlər. Beləcə gizli şəkildə sabaha yaxın hamı yatarkən Bəni Bədrin ətrafını
mühasirəyə alıb saldırırlar. Ümmü Kirfəni,
qızını və digər qadınları əsir alırlar, kişiləri isə öldürürlər. Ümmü Kirfənin qızını
Məhəmmədə qənimət kimi hədiyyə edirlər. Ümmü Kirfə isə Məhəmmədin əmri ilə faciəvi
şəkildə öldürülür. İbni Sad “Tabakat” əsərində yazır ki, Ümmü Kirfənin bir
ayağını bir dəvəyə digər ayağını da başqa bir dəvəyə bağladıqdan sonra dəvələri
bir-birinə əks istiqamətdə yürüməyə zorladılar. Dəvələr yürüyüncə Ümmü Kirfə
ikiyə ayrıldı. Qadın faciəvi formada qətl dildikdən sonra başı kəsilərək Mədinə
küçələrində gəzdirilir.
İndi təsəvvür
edin, mərhəmət və sülh məqsədli dininiz hansı qəddarlıqlara imza atıb. Halbu ki,
bu cür hadisələri sizlərdən gizlədirlər. Bu cür qəddarlıqlara imza atan qəbilə
lideri Məhəmməd və onun yaratdığı din nəinki sizə, ümumilikdə dünyaya bir bəla
gətirib. Ondan azad olmağın yeganə yolu ancaq oxumaq və araşdırmaqdır. Dindarların,
həcilərin nağılllarına uymayın. Bir az ağıllı olun)).
Cox maraqli idi tesekkurler
YanıtlaSilMən həmişə bir sual verirəm, əgər ərəb dünyasında qadın saya sayılmırdısa, onda Mehəmməd peyğəmbər necə dövlətli qadının yanında işləyib və daha sonra ailə qurub?
SilHəddini bil namussuz bu dediklərinin hamısı peyğəmbərə atılan iftiralar dir ki 150 200 il. Sonra ortaya çıxıb şirk hegemoniyasini yıxıb yerinə ədalət və ləyaqət gətirən bir kəs haqda ağzından gələni danışma sənin lənətə gəlmiş rəhbərlərin prezidentlərin bütün dünyadakı dövlətlər Hz peyğəmbərin bir medine dövləti ola bilməz!!!!
YanıtlaSilİftiralar? ahahahaha senin deyesen Yahudileri Kılınçtan geçiren, kadınlara tecavüz eden şerefsiz Muhammed den xeberin yoxdur?!
YanıtlaSilŞərfsiz sənsən və bunu özündə bilirsən..bicbaladan əmələ gələn peysər
Sil